16 juli 2006

Utmattad

Jag har inget som helst uns av kraft i kroppen i dag. Och jag vet inte om det är fysiskt eller mentalt. Jag sov ovanligt (för att vara mig) länge i natt - 7,5 timmar. Trots det var jag vid 11.30 tvungen att gå och lägga mig igen. Och sov en timme!

I övrigt orkar jag inte ens gå ut. Visst skulle det vara skönt med en promenad, eller att lägga sig i en park med en god bok. Men nej. I stället skyller jag på att jag vill höra Sommar, och att jag ska tvätta senare. As if...

Var kom det här ifrån? Varför känner jag så i dag?

Jag har i och för sig känt en längre tid att det är dags att ha semester. Men är det det som gör sig påmint även på helgerna nu?

Eller är det alla känslor, tankar och drömmar kring män? De har förekommit jävligt ymning i min icke-reella värld de senaste dagarna. Tar det musten ur mig så?

Eller är jag helt enkelt bara trött på mig själv och mitt patetiska liv?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida