04 juli 2006

Till det är jag nödd och tvungen

Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle berömma något som har med Expressen att göra, men nu känner jag att jag vill det. Jag läset nämligen Johan Orrenius intervju med Lars Lagbäck, och den var riktigt bra. Frågorna handlade om fotboll i allmänhet och VM i synnerhet, Lagerbäcks ledarstil och hur Sverige spelat under VM, hur spelarna presterat etc. Orrenius ställde relevanta frågor och vågade vara lite hård - även om han kunde ha låtit Lagerbäck mer förklara hur han kunde välja Zlatan i stället för formstarke Marcus Allbäck i matchen mot Tyskland.

Men framför allt: Orrenius skippade alla personliga och privata frågor, som man verkligen inte ville ha heller.

Kul!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida