03 juli 2006

Snart är det dags

Medan jag satt här och lyssnade på min musik kom jag på att det i morgon är dags för semifinal nummer 1 i VM. Tyskland tar emot Italien. På hemmaplan (förstås). Jäklar vilken match det kommer att bli. Två heltända lag som spelat ungefär lika bra under resan hit under slutspelet. Avgörande kan därför bli att tyskarna spelar på just hemmaplan. Publikens stöd är tydligen väldigt viktig. Kul kommer det i alla fall att bli.

Själv vet jag inte vilket lag jag håller på. Jag hoppas att det förblir så också (mina känslor har en tendens att flyga iväg) för då kan jag njuta mer av matchen. Och som sagt: fotboll på hög nivå lär det bli...

...och efter tisdag kommer onsdag!

=D

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Intressant match
Jag håller nog en halv tumme för Tyskland

Och du, förresten.....du kan plocka bort länken till It-Horan

tis juli 04, 07:56:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida