08 juli 2006

Snyggingar. Överallt snyggingar.

Träningen gick förresten bra i dag. Jag var på gymmet och lyfte skrot, tog nog i lite mer än vanligt - allt för att kompensera för gårdagens intermezzo. Men fy fan vad varmt det var. Svetten rann även innan man ens hunnit titta på tyngderna.

Och så var det en jäkligt snygg kille där. Helt klart bög (tror jag...). Men han visade inget som helst intresse. =/

Apropå snygg: min snygge granne (jo, Kimman, jag har också en) som jag misstänkt för att eventuellt kunnat vara bög - jag har inte riktigt kunnat avgöra det - men som jag alltid sett ensam, utan något som helst sällskap någon gång, visar sig nu ha barn. Ett spädbarn dessutom. Jag mötte honom på väg hem från gymmet med barnvagn framför sig och flicka (kvinna) vid sin sida. Nä, det är klart att det inte behöver vara hans, men det såg så ut. Typ.

Nåja, det är väl lika bra. Han hälsar ändå aldrig...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida