07 juli 2006

Drinkar igen

Det var länge sen sist, men i dag har jag äntligen varit på Mården igen och druckit drinkar. De har antagligen stans bästa drinkar. Jättegoda! Och så med lite trevligt sällskap så blev kvällen riktigt trevlig.

Och jag tänkte inte en enda gång på mitt misslyckande i eftermiddags. "Misslyckande" eftersom jag verkligen arbetar på att försöka mota sådana tankar. Eller i vart fall förvandla dem till något positivt. Fast kanske var bara det att jag skrev om det här i bloggen ett sätt för mig att vända det till något positivt. Jag får väl avvakta och se. Och arbeta vidare.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du är modig och du vågar. Sådant inspirerar mig oerhört att våga gå igång igen som mig själv.

fre juli 07, 10:44:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida