21 juli 2006

Lunchen avbockad

Sådär ja, så var man en lunch rikare och 68 kronor fattigare. Men lunchen var bra; en wrap inköpt på Wrap World för 50 riksdaler - billig lunch, och mättande. Lunchen intogs med fördel på terassen på min arbetsplats. Visserligen inte så mycket sol så dags, men skönt ändå. Och trevligt sällskap. Sedan fick det ju bli en glass till efterrätt. Yoghurtglass med smak av choklad och blåbär. Mums, mums.

Nu blir det ett par timmars "arbete" sen tänkte jag faktiskt ta en tur till Ikea. Det är så länge sedan jag var där, så det är dags nu. Plus att det finns saker jag "behöver"...

=)

2 kommentarer:

Blogger Frk Fleggman sa...

På Ikea finns det alltid saker man "behöver"... tyg tex, har massor av såna tyger i en låda på vinden. Är det inget speciellt man ska handla, brukar det gå loss på 750,- cirka.

fre juli 21, 01:36:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Jag vet precis vad du menar. Jag badar i värmeljus hemma...

Och jag ska faktiskt ha tyg. Om det finns något som passar...

fre juli 21, 01:43:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida