20 juli 2006

Ingenting - och så norrmän

I dag känns det helt tomt i knoppen. Jag har inte haft minst lust att blogga - och har inte heller kommit på något att skriva om.

Det är tråkigare än någonsin på jobbet också. Jag har inte gjort något vettigt i dag alls känns det som. Jo, svarat på ett par mejl, men inte mycket mer. Jag längtar till min SEMESTER!

Jag har för övrigt haft besök av en massa norrbaggar. Det verkar ha nått Norge nu att Jonas Altberg (Basshunter) finns i en... hmm, prekär(?)... situation på bild på nätet.

...och som de snuskhumrar norrmännen är, har de naturligtvis slängt sig på Google och sökt. Och hittat till mig.

=)

5 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Men man MÅSTE inte blogga varenda dag...

tors juli 20, 01:08:00 em  
Blogger Aronson sa...

Nu förstår jag inte hur du menar, Rexxie.

;-)

tors juli 20, 01:43:00 em  
Blogger Frk Fleggman sa...

Hej, jag är ny här. Och jag är inte norrbagge. Halkade in bakvägen, kan man säga. Vi kanske ses igen!

tors juli 20, 02:20:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ehh...Rexxie, Jo det måste man. Finns en 24 timmars regel

tors juli 20, 03:50:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Jaha, då måste jag skärpa till mig...

Jag får väl göra som hemliga pappan och ha en buffert med färdigskrivna små gulliga historier, och så klickar man bara på publicera de dagar man egentligen inte har lust...

tors juli 20, 04:04:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida