02 juni 2006

Skoproblemen fortsätter

Jag har fortsatta skoproblem. Jag hade ju nästan gett upp tanken på att hitta några nya skor, men i tisdags gjorde jag ett nytt försök: och hittade faktiskt ett par snygga gympaskor (får man säga så år 2006?) på Stadium. Men de fanns naturligtvis inte i min storlek. Så jag har varit runt i samtliga Stadium-butiker i innerstan samt i Kista, men icke. Så då har jag reviderat min uppfattning om hur de ska se ut, och är nästan på gång att köpa nya nu. Men bara nästan. För antingen sitter de inte skönt på, eller finns de inte i min storlek - jag är ju lite sent ute...

Och jag vägrar köpa skor med karborrband. Visst, det är supermodernt, och ganska skönt, men det är ju INTE SNYGGT!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Håller helt med dig. Kardborreband är inget vidare...

fre juni 02, 10:39:00 fm  
Blogger Rexxie sa...

...men det är väldigt praktiskt när man, som Rexxie, får gubbmage och har svårt att böja sig ner och knyta skorna...

(näedå, jag har inga med kardborreband och tänker inte skaffa några heller)

fre juni 02, 11:12:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Det är modernt för barn under 7 års ålder, inte vuxna män...!

//Danne

fre juni 02, 12:59:00 em  
Blogger Aronson sa...

Inte då, Danne. Det finns i alla storlekar. Och gå ut och kolla på stan får du se - vuxna män i karborrbandskor...

fre juni 02, 01:14:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida