29 juni 2006

Nytt recept

Oswald har tjatat (nåja) om att det är så gott med jordgubbar och vaniljkesella, så jag tänkte att jag måste ju pröva. Så i går köpte jag både det ena och det andra, och det var jäkligt gott! På något sätt tar smakerna ut varandra, men på ett sätt som blir väldigt smakfullt. Men beroendeframkallande. Så i dag fick jag ånyo gå till affären för att köpa nya gubbar. Fast det gjorde jag ju så gärna...

Det enda är att jag inte riktigt fattat hur man ska äta det Så jag tog helt enkelt jordgubbarna med händerna, och så doppade jag i kesellan. Mums!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Gubbar är riktigt bra... och vaniljkesella. Själv har jag som vanligt ätit alldeles för mycket glass och ligger här i soffan med ångest... ;-)

tors juni 29, 10:23:00 em  
Blogger Aronson sa...

Åh, vad jag har varit sugen på glass, både i går och i dag. Men man får välja: glass eller vaniljkesella. Och nu blev det kesellan som vann. Men i morgon! Mmmm...

tors juni 29, 10:25:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida