29 juni 2006

Knullvänlig resenär

För första gången på evigheter fanns det i dag en snygging på tunnelbanan på väg till jobbet (eller fuckable som Oswald med flera skulle säga). Säkert en 8-poängare. Och det roliga är att han steg på på samma station som jag, jag såg honom redan på perrongen faktiskt. Så det finns ju fler chanser att få se honom, menar jag.

Tyvärr satt vi så till att vi var skymda för varandra större delen av resan. Det var bara vid något enstaka tillfälle som jag fick möjlighet att titta på honom.

Ännu mer tyvärr är att han är hetero (med största sannolikhet). Story of my life...

...men titta kan man ju få göra.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hur länge vågar du hålla kvar blicken? Jag försöker, men vågar inte alls...(;-)

tors juni 29, 10:23:00 fm  
Blogger Oswald sa...

Oh, precis samma med mig.

tors juni 29, 10:51:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Det beror lite på killen och på situationen, men jag är egentligen alldeles för feg.

tors juni 29, 11:13:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida