28 juni 2006

Monitor

Jag har ägnat kvällen, efter jobbet och innan nu, till att shoppa. Men nej, inte skor, inte skjortor, snusnäsdukar eller bijouterier. Jag har i stället varit på jakt efter en [platt] skärm till min dator. Det ska tydligen vara readags men det märktes inte. Reavarorna verkade redan vara "slut" - innan rean ens knappt hunnit börja.

Och det fanns egentligen inte så många som levde upp till mina krav.Det första som jag hittade som faktiskt gjorde det, och som jag stod och beundrade en god stund, visade sig kosta 6 400 kr. Så det blev inte den...

Men ett par intressanta hittade jag. Men jag ska fundera lite innan jag bestämmer mig. Det är ju mycket som ska stämma in. Man vill ju inte köpa något dåligt, eller dyrt, eller onödigt, eller fult, eller... så.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida