27 juni 2006

Väderomslag

...och så började det regna.

Jag har egentligen inget emot ett stilla sommarregn. Tvärtom brukar det vara jäkligt mysigt. Oavsett om jag sitter hemma framför teven, jobbar, fikar med en kompis eller promenerar Kungsholmen runt.

Problemet är bara att när det väl börjat regna, tenderar det att fortsätta. Dag efter dag efter dag. I all oändlighet. Åtminstone flera veckor. Och det gillar jag inte.

Å andra sidan är det kanske bra att det regnar nu. Så blir det fint när jag ska ha min semester i augusti...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Eftersom jag är ledig och kan kolla på alla väderprognoser på nyhetsmorgon så verkar det som att solen ska komma tillbaka på torsdag... Puh, det verkar inte bli regn i veckor, den här gången i allafall... om man nu kan lita på Helen och co. :-)

tis juni 27, 09:43:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Sen när har man kunnat lita på Helen och co...?

;-)

tis juni 27, 09:54:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida