28 juni 2006

Resa, Amanda, jag skall

Ända sedan jag kom hem från London i slutet av maj, har jag haft en längtan att åka ut igen. Så hjärnan har gått nästan varm när den har funderat över potentiella, och möjliga, resmål. Och när jag ska resa - och hur. Städer som jag haft allvarliga funderingar kring: London, Berlin, Göteborg, Köpenhamn, Tokyo, Amsterdam och Paris.

Inget är beslutat än, min hjärna bearbetar fortfarande altenativen. Men jag längtar. Jättemycket. Mest till London. Men jag måste försöka bredda min horisont lite, så det blir nog inte det. Bara kanske...

6 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

Du kan ju ta tåget till Göteborg och flyga till London därifrån = två flugor på smällen!

ons juni 28, 12:07:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ja, och sen hyra en bil och köra genom Europa tillbaka - så blir många flugor på smällen. Tänk alla städer (utom Tokyo) på bara några dagar... =)

Suck. Varför ska allting vara så dyrt?

ons juni 28, 12:51:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag tycker att Tokyo verkar ascoolt! Får jag följa med om du åker dit? ;-)

ons juni 28, 02:48:00 em  
Blogger Aronson sa...

Honken: det är dyrt som fan. Men självklart får du det. Så följer jag med dig (er) till Australien... =)

ons juni 28, 02:56:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Rom - den eviga staden! La citta eterna!
Varför nobbar du den? Och alla dess mammoni... ;-)

ons juni 28, 05:54:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jag mobbar inte, Jonaz. Jag känner mig bara inte lockad. Men om du kan plocka fram en läcker italienare som kan vara min guide, är jag inte den som är den...

ons juni 28, 07:01:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida