28 juni 2006

Nanne sjuk



Nanne Grönvall har gått ut i ett pressmeddelande och berättat att hon hittat en knöl i sitt bröst och att hon fått bekräftat att det är bröstcancer. Hon ställer in alla sina engagemang för sommaren och ska nu ägna sig åt familjen och åt att försöka bli frisk igen.

Jag tänker på dig, Nanne! Det du kommer att gå igenom är oerhört jobbigt, men inte omöjligt. Inte på något vis omöjligt. Så kämpa på! Jag är övertygad om att vi är många som tänker på dig och stöttar dig.

Kram.

4 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Nanne verkar ju vara en av de mest vänliga och energiska människorna ever så detta ska hon nog klara med glans.

tors juni 29, 03:00:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jag känner bara till två människor innan Nanne som fått bröstcancer; Ludmila Engqvist och min förra chef, och båda klarade sig fint...

tors juni 29, 03:15:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Och Kylie så klart. We're gay, aren't we!?

tors juni 29, 11:32:00 em  
Blogger Aronson sa...

Oops. Kylie glömde jag. Hur fan kunde jag göra det?

Tack, Kimman!

fre juni 30, 11:45:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida