07 juni 2006

Grattis!

Det är min födelsedag i dag. Det tänker jag fira genom att... ja, hur tänker jag fira det...?

- jag var och tränade i morse
- vi har konferens nästan hela dagen på jobbet i dag
- i kväll måste jag baka eftersom jag ska bjuda kollegorna på kaka i morgon (det gick ju inte i dag på grund av konferensen. Jag hade egentligen tänkt göra det i går, men jag glömde helt enkelt bort det...
- ja, det är väl ungefär så. Jag var ute och käkade med en kompis i söndags, och ska ut och käka med några andra i morgon.

Men det räcker så: enough is enough.

6 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

GRATTIS!
Hurrahurrahurrahurra

ons juni 07, 08:42:00 fm  
Blogger Rexxie sa...

Jättegrattis!

ons juni 07, 10:14:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Ååhhh, massor av grattis! :-)

ons juni 07, 10:24:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen, gub... killen!

Stor kram
/ynglingen ;-)

ons juni 07, 01:56:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Med en enkel tulipan, uppå bemärkelsedan ...
Grattis! Hur gam... ung blir du?

ons juni 07, 03:35:00 em  
Blogger Aronson sa...

Tack, tack. Jättemycket tack.

ons juni 07, 06:18:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida