05 juni 2006

Fotbolls-VM redan klart

Eftersom jag är med i ett VM-tips, där man bland annat ska tippa vissa matchresultat, vilka som spelar finalen, VM:s målkung och en massa annat, har jag nu gått igenom alla matcher i VM, funderat på hur de slutar, och klarat upp hur VM slutar.

Eller, rättare sagt, jag borde ha gjort det. Men jag kan inte bestämma mig för hur det går i matchen England-Holland (jo, de kommer att spela i en av kvartsfinalerna). Jag vill verkligen säga England, men klarar de verkligen Holland? Jag får nog sova på saken.

Men förutom det är VM klart. Sverige åker ut i kvarten kan jag meddela. Egentligen borde de inte det, eftersom de där möter Argentina. Men jag tror inte vi är så bra att vi kan ta oss till semifinal. Så jag fick gå emot min övertygelse om att Argentina inte är bra i år, och låta dem vinna. Men det tar emot...

2 kommentarer:

Blogger Aronson sa...

Tack, det var snällt sagt. Och jag ska nog lyckas omvända dig när det gäller Carola en vacker dag... ;-)

Men vad bra att vi kan jämföra storleken. Eller hur det nu var. Jag ska genast kolla in den klocklöse. Fast man får pris hos oss också. Åtminstone om man tippar rätt...

mån juni 05, 11:59:00 em  
Blogger Aronson sa...

Testa den här, det kostar 150 kronor.

http://www.lucid.se/Tips/Public/Login.aspx

tis juni 06, 12:12:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida