04 juni 2006

En dag inför VM

Uppe med tuppen igen. Jag har redan hunnit äta frukost, läsa DN och läsa det viktigaste på nättidningarna. I dag ska jag städa, tänkte jag. Sen blir det väl en tur in till city, för att sen åka hem och sova en liten stund. Jag ska till Patricia i kväll, och då måste man ju vara utsövd. Sover jag inte en stund på eftermiddagen, orkar jag aldrig med kvällen - jag är ju så jäkla kvällstrött.

Och så måste jag nog föröka göra klart mitt flödesschema över hur jag tror det går i fotbolls-VM. Jag är med i ett VM-spel, där vi bland annat tippar hur det går för Sverige i de olika matcherna, hur det går i vissa andra matcher, vilka som spelar final och vem som gör flest mål. Kul, men svårt. Förstås.

I fredags när jag köpte mina nya skor, passade jag även på att köpa en VM-tröja. Jag funderade ett tag på att ha den på Patricia i kväll, men jag avstår nog. Men lite häftigt vore det. Fast jag avvaktar tills det har gått bra för Sverige i VM. Då kan man ju gå och stajla med den i stället.

=)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida