05 juni 2006

Jättedagenefterdeppig

Fan, nu har jag slösat bort en hel timme - till ingen som helst nytta. Jag som har så många borden. Och så sitter jag bara här, men bultande huvud och värkande... hmm... huvud, också.

Mitt fotbollsspel skriker efter mig. Jag måste verkligen göra det klart. Och så vill jag att något roligt ska hända. Och så ska en vacker man ringa på min mobil och fråga om han får komma över och krama om mig. Fast det är klart, han kan gärna få ringa på min dörr direkt. I don't mind.

Men allra helst vill jag bara lägga mig och sova, och vakna upp lagom till min semester i augusti. Fast då är det väl alltid nån idiot som ringer och väcker mig. Och HAN lär inte vara snygg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida