23 maj 2006

Trött, så trött

Det faktum att jag inte ätit ordentligt sedan i onsdags börjar göra sig påmint; jag är fruktansvärt trött. Men jag känner mig faktiskt inte särskilt svag...

I övrigt tänkte jag snart bege mig ut för att se hur magen klarar av att fraktas omkring. Och eventuellt funderar jag på att gå någonstans och tvinga i mig lite mat. Mår jag sämre av det, eller känner mig allmänt dåligt av att vara ute och röra på mig, ska jag gå till doktorn.

Och så måste jag börja fundera på att förbereda mig inför Londonresan, typ växla pengar, köpa tunnelbanekort och såna saker.

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Hoppas du tillfrisknar nu! Jag menar; du ska ju till London och allt.

tis maj 23, 12:46:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas att du känner dig bättre snart! Ställer fortfarande upp som vårdbiträde om du behöver ;-)

tis maj 23, 04:39:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida