22 maj 2006

Fortsatt sjuk

Tidigare i dag bestämde jag mig för att bege mig ut lite, för att pröva mina vingar. Eller mage kanske jag ska säga. Av någon anledning styrde mina steg mig till jobbet. Så jag pratade med några kollegor, kollade min e-post och begav mig sen hemåt igen.

Jag har även pratat med en sjuksköterska. Hon tyckte att jag skulle avvakta med att gå till läkare. Men det här funkar snart inte längre. Jag blir galen! Jag har dock tvingat i mig lite mer mat i dag. Fast det blir ju inte mycket. Och inget nyttigt. Glass däremot, lyckas jag slänga i mig. Men då känner jag mig i stället fet och får dåligt samvete.

Suck, jag vet inte. Är jag inte bättre i morgon, måste jag nog försöka bege mig till läkare igen...

1 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Äsch, ät glass om det är det som går ner! Du behöver väl inte ha dåligt samvete för det (jag däremot som inte lyft ett finger i onödan de senaste 25 åren borde ha dåligt samvete).

PS: När jag tänker efter så har jag dåligt samvete :-)

mån maj 22, 07:09:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida