21 maj 2006

En fantastisk dag

Just nu pågår finalen i hockey-VM mellan Sverige och Tjeckien. Och jag försökte verkligen titta, men jag orkar inte uppbåda några som helst krafter. Inser de inte att det är för mycket hockey? Och i maj till på köpet. Bläääääh!

Och Rapport toppade med att det blir fler och fler kvinnor i börsbolagens styrelser, men att det är långt kvar till regeringens mål. Jaha.

Min mage krånglar fortfarande. Den verkar leva sitt eget liv. Och jag har inte ätit ordentligt sedan i onsdags. Det blir bara rostat bröd, glass och godis.

Dessutom fick jag på Allting har förändrat sig med Agnetha Fältskog i min iTunes. Följt av Robert Brobergs Ingela...

OCH JAG ÄR JÄVLIGT UTTRÅKAD!

7 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Uttråkade gos-Aron. Kom till båten vetja. Med din ledsna mage.

sön maj 21, 09:42:00 em  
Anonymous Anonym sa...

..men vill du ha ont i magen? Med de där kostvanorna lär det knappast bli bättre. Fick du inga kostråd av din läkare?? Hmmm...

// Dr Danne

sön maj 21, 10:11:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ska du ta död på mig Kimman...? ;-)

Danne: utan det skulle jag inte få i mig något över huvud taget. Jag har försökt, men det går bara inte...

sön maj 21, 10:14:00 em  
Anonymous Anonym sa...

...men hoppa över det rostade brödet ialla fall!!

//D

sön maj 21, 10:19:00 em  
Blogger Aronson sa...

Är du läkare på allvar Danne? För i så fall får du gärna ge mig lite goda råd (förutom att du vill svälta mig till döds...).

sön maj 21, 10:25:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Mitt tips är ju att hoppa över glassen, och inte det rostade brödet...

Blåbärssoppa, nyponsoppa, fruktsoppa (och rostat bröd)!

sön maj 21, 11:01:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Äta rostat bröd är som att äta glas för en ömtålig mage. Du ska äta kokt mat som t ex fisk med ris och soppor. Inget stekt.

Krya på dig!
Danne

mån maj 22, 07:09:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida