22 maj 2006

Magen fortsätter att krångla

Jag stannar hemma från jobbet i dag också. Suck, det här börjar kännas helt tröstlöst. Jag kan inte ens säga om jag är på bättringsvägen, eller om det är som förut; ena stunden känner jag mig jättebra, för att i nästa få jäkligt ont. Och ska jag gå tillbaka till doktorn, eller vänta ett tag till?!

Vad som komplicerar det hela, och som gör att jag inte vågar chansa på att gå till jobbet, är att jag har en biljett till London på fredag. Hur kul kommer det att bli där om jag känner mig så här? Och inte är den ombokningsbar heller...

Samtidigt försöker jag att inte få dåligt samvete för att jag är hemma från jobbet. Men det skulle inte gå, jag skulle inte klara en hel dag där, det förstår jag ju. Men plikttrogne Aronson vill helst inte se det. Han vill jobba 24/7. Helst.

3 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Med tanke på London: gå till läkaren!

Krya på dig!

mån maj 22, 08:38:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Ha inte dåligt samvete för att du är hemma från jobbet (säger en expert på att ha dåligt samvete, dårå...)! Som sagt, tänk på London... :-)

mån maj 22, 01:20:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Du, Aronson, gå till läkaren. Jag vet folk som har dött av att de gått för länge med "ont i magen". Bokstavligen.

Do. Not. Wait. Det finns inget duktigt i att hålla sig så länge man kan. Det är bara dumt.

Och du, krya på dig!

mån maj 22, 09:46:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida