05 maj 2006

Schlagerdröm?

Jag har drömt om Magnus Carlsson i natt - igen (det känns som att jag gjort det tidigare också). Men det var en behaglig dröm. Han var jättetrevlig. Lite attityd i början, men sen han förstått att jag inte var ute efter att sola mig i glansen av hans fame så slappnade han av...

Dessutom hade han ett par jäkligt snygga glasögon på sig: svart-röda. Jag vet, det kanske inte låter så snyggt, men de var verkligen skitsnygga.

Jag drömmer inte så ofta, så det kanske är ovanan, men jag upphör nog aldrig att förvånas över mina drömmar...

=)

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jodå, du drömmer nog varje natt, men man minns bara de drömmar man vaknar under :-)

Själv drömde jag att jag skulle övningsköra med en kompis. I typ en mini. Fast jag var handledare. Och jag har inget körkort. Skitstressande.

fre maj 05, 12:44:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Åh hå! Jag har också drömt om Magnus... Drömmen var vääälidigt trevlig men för min del finns det ju inte en chans...

//Klara

fre maj 05, 01:28:00 em  
Blogger Aronson sa...

Om det är en tröst, Klara, så finns det inte det för mig heller...

...åtminstone inte så länge han är gift.

;-)

fre maj 05, 02:22:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag kan ju avslöja att herr Carlsson var en mycket trevlig och parant man för ett antal år sedan. Vi är jämngamla och växte upp i samma håla och så vitt jag vet var vi de enda homofilerna.
Har dock inte umgåtts med honom sedan han blev en poppis; bara sprungit på honom, men han verkar trevlig än idag.

fre maj 05, 02:38:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Är det här en början till blogginlägg med en massa "M" i... ;-)

fre maj 05, 03:41:00 em  
Blogger Aronson sa...

Inte alls, Jonaz. Jag har inga såna aspirationer alls. Han är inte riktigt min typ. Varför jag drömde om honom i natt har jag ingen aning om...

fre maj 05, 03:54:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida