12 maj 2006

2 346 kr fattigare

Jahapp. Så har man då varit på Ikea. Och en bokhylla blev det. Och ett nytt datorbord (som jag dock är lite tveksam till fortfarande). Och en bäddmadrass. Men inga gardiner - de som var i den storlek jag vill ha var så fula att de inte förtjänade att få hänga hemma hos mig.

Men det känns skönt nu. Jag får sakerna i morgon. Och då ska det byggas och plockas och skruvas och hållas på. Kul! Hoppas bara de levererar till mig först. Så jag slipper vänta till sena eftermiddagen...

Ett tips om nån ska åka till Ikea: gör det på en fredagkväll. Inte så mycket folk och man får nästan vara helt i fred.

10 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Då blir det till att skruva o muttra imorgon då! ;-)

fre maj 12, 08:09:00 em  
Blogger Aronson sa...

Skojar du? Det är planen för typ hela helgen. Även om jag skulle behöva jobba lite på söndag också. Men vi får väl se...

fre maj 12, 08:12:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Vad blev det för fin bokhylla då? Hur kan du hålla allmänheten ovetandes? :-)


//Danne

fre maj 12, 09:34:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Tack för tipset, dear, men jag som trodde vi skulle börja fara till IKEA tillsammans.

fre maj 12, 09:48:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

BTW. Jag är inte så där jättehändig, men skruva kan jag (muahahahahaa). Om du behöver hjälp kan jag - likt en sådan där nakenstädare - komma över och skruva in the nude. Jag tar bara 2346 kr (eller € 250,37, vi är väl européer) per skruv.

fre maj 12, 09:52:00 em  
Blogger Aronson sa...

Per skruv? Du är för billig, Kim. Jag behöver någon jag kan skämma bort.

fre maj 12, 10:30:00 em  
Anonymous Anonym sa...

..men vad är det jag ser...en spirande romans mellan herrarna Anronson och Kim m...Härligt :-))


//Danne

fre maj 12, 10:31:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Hörrö Danne; har du ingen blogg?

lör maj 13, 05:49:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Kim m...nix! Måste man ha det?

//Danne

lör maj 13, 09:12:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

ons maj 17, 05:37:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida