09 maj 2006

Icke-middag på fjolljollen

Jag ringde tidigare i dag för att boka bord på Patricia den 4 juni. Nästan en hel månad i förväg, det måste ju gå, tänkte jag. Men icke. Det var fullt. Vi var tio personer som skulle gå och det fanns inte en chans. Då bestämde sig hälften för att försöka få ett bord, och de lyckades hitta det sista bordet - fast till klockan 18. Vi andra får inte plats.

=(

Det är synd, för det hade varit en bra dag. Dessutom har jag fått ett presentkort på en gratismiddag som jag naturligtvis gärna vill utnyttja...

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Aha, så det är i *juni* du fyller år! ;-)

tis maj 09, 05:13:00 em  
Anonymous Anonym sa...

De där presentkorten kommer aldrig till användning.

Eftersom ni nu inte fick plats kanske det blir middag på min balkong istället - men säg till i god tid! Det kan vara fullt.
;-)

tis maj 09, 08:45:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ojdå, Kim. Hur många tar du emot...?

tis maj 09, 09:45:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

ons maj 17, 05:27:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida