12 maj 2006

Om möblering

Jäklar vad trött jag är i dag. Men jag sov dåligt i natt, så det är väl därför. Jag vet inte varför, men man har väl såna nätter. Kan ju ha berott på att min säng numera står på ett helt annat ställe i lägenheten. Det kan ju vara ovanan menar jag. Dessutom höll jag på att möblera om till ganska sent i natt. Och steg upp tidigt för att gå och träna.

Och i kväll ska jag till Ikea för att köpa lite nya möbler. Typ bokhylla. Det kommer att bli så fint hemma.

Hoppas jag...

5 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Får vi bildbevis på att det blev bättre?

Snälla, snälla, snälla...

fre maj 12, 07:06:00 em  
Blogger Aronson sa...

Kanske. Så småningom...

;-)

fre maj 12, 07:35:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Vad har du på dig när du sover? (Bildbevis?)

fre maj 12, 09:53:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jag är helt naken, Kim. Bild får du ta själv...

fre maj 12, 10:28:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

ons maj 17, 05:37:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida