27 april 2006

Spansk afton

Jag har varit på Caliente i kväll. Det var gott. (För er som inte vet det är Caliente en spansk restaurang på Kungsholmen där man med fördel äter tapas.)

Jag var där med Lotta. Lotta är rolig, intelligent och jäkligt trevlig. Och så ska hon gifta sig Med en amerikan. Jag vet faktiskt inte vad som är värst... ;-)

Men hon och hennes amerikan bor i en f a n t a s t i s k t fin våning mitt på Kungsholmen. Den är i två våningar, stor, ljus och en dröm att få bo i!

Själv ska jag snart gå och lägga mig. Efter en jävligt tråkig dag på jobbet, en utekväll med Lotta, god mat och vin, känner jag mig helt urlakad.

För övrigt är Djurgårdens förlust mot AIK totalt oförståelig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida