26 april 2006

En svensk final


I år kommer en svensk att vinna UEFA Championsleague. Efter ännu en 0-0-match (Barcelona-Milan) står det nu klart att finalen i år kommer att stå mellan Arsenal och Barcelona. Eller, om man så vill, Fredrik Ljungberg och Henrik Larsson.

Jättegott!

Men ett problem bara: vem ska jag hålla på? Lagmässigt håller jag på Arsenal, men Henrik Larsson är ju min stora favorit. Decisions, decisions. Fast sånt där brukar lösa sig, bara matchen kommer igång...

I vilket fall tror jag att det kommer att bli en fantastisk match i Paris den 17 maj!

6 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

ons apr. 26, 10:49:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag håller på den snyggaste killen. Ett plus om han är singel. Och kanske gay.

ons apr. 26, 10:49:00 em  
Blogger Aronson sa...

Fredrik alltså... ;-)

ons apr. 26, 11:02:00 em  
Blogger Oswald sa...

I'm for Arsenal all the way!
Go England! Go London!
De har varit mitt enda favoritfotbollslag, sedan de vann engelska ligan för några år sedan och jag befann mig på världens sunkigaste pub i Camden.
Oemotståndligt.

tors apr. 27, 10:27:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag tror du måste hålla på Barcelona i den här matchen. De har ju Henke och Ronaldinho och har inte tråkat sig till final... Kul att hitta en till bög som gillar fotboll!

mån maj 01, 11:46:00 em  
Blogger Aronson sa...

Fast jag tycker inte Arsenal har tråkat sig...

Men jo, det kanske blir Barcelona. Eller Arsenal...

;-)

tis maj 02, 10:44:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida