25 april 2006

Arsenal vidare - trots dåligt spel

Jag har precis sett Villareal - Arsenal i den andra semifinalen i UEFA Champions League. Vilken jävla dålig match! Arsenal spelade så jävla sopigt dåligt! Men det blev 0-0. Och tack vare det gick Arsenal vidare till final. =D

När straffen kom där i slutet trodde jag att jag skulle dö. Alternativt förstöra mina stämband av allt skrikande. Men Lehmann är min nye hjälte. Nästan bättre än Andreas Isaksson. Men bara nästan...

Efter i morgon hoppas jag att jag kan säga att finalen spelas mellan Arsenal och Barcelona. Eller mellan Ljungberg och Larsson om man så vill. Men det vore allt för förmätet, så det vill man nog inte.

Nu ska jag sova. Ska upp tidigt i morgon och träna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida