26 april 2006

Dåligt programledarskap

Jag såg Championsleaguematchen mellan Villareal och Arsenal i går. Samtidigt i SVT visade de det första avsnittet av deras inför-ESC. Eftersom jag gillar det programmet spelade jag in det. Och tänkte titta på det senare. Men i pausen mellan halvlekarna i fotbollsmatchen zappade jag över till SVT.

Nu tar jag nog i lite, men jag började nästan gråta, så dåligt det var. Jag menar, Christer Björkman har säkert många företräden, men programledarskap kan han inte. Han verkade inte ha förstått att han inte var del i panelen, utan faktiskt programledare. Han var så jävla flamsig; det var nästan så jag skämdes å hans vägnar. Kunde de inte sätta in någon professionell i stället? Jag kommer tyvärr inte ihåg vem som var programledare förra året, men ett förslag är Pekka Heino.

Suck, nu har SVT i sin iver att tillfredsställa sina tidigare samarbetspartners återigen förstört ett program...

2 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Håller med! Var det inte Sinding-Larsen som var programledare förra året?

I alla fall så uppvägs ju CB av Jostein och framförallt av Thomas Lundin.

ons apr. 26, 09:16:00 fm  
Blogger Oswald sa...

Håller med om att CB är riktigt ryslig.
Vill minnas att det var Ola Lindström det året han ledde MF, och han var ganska bra.

Klarar inte av Jostein. Inte för att han säger "elaka saker om Sverige" - utanför att jag inte orkar med människor som vill vara udda och egna och måste vara tvärtom bara för att det är deras grej.
Dessutom ser han läskig ut.

ons apr. 26, 11:59:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida