13 mars 2006

En sjuks vardag

Fy fan vad det är tråkigt att vara sjuk! Visst, jag sover mycket, men mellan varven är man ju vaken. Och tvingas då ligga och kolla på dumburken, för något annat orkar jag inte med. Och det finns ju absolut ingenting att kolla på. Så mycket skit det finns alltså. Jag förstår inte att folk tittar på det. Något vettigare måste de väl ändå ha att göra i sina liv!

Jag tittade förresten på Ellen Degeneres show, och jag hoppas verkligen att just det här var ett dåligt program, annars blir jag riktigt besviken. För det stank verkligen. Enda gången det tände till var när Ellen intervjuade en 6-åring...

Jag lär få vara hemma i morgon också, så jag har fått flytta anställningsintervjun jag skulle gått på. Hoppas inte det inverkar negativt på mina chanser att få jobbet. Men maten börjar ta slut, så jag måste nog bege mig ut lite i alla fall. Kan ju bli ett skönt avbrott i tristessen...

Suck. Jag vill verkligen bli frisk nu. NU

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida