12 mars 2006

Andra chansen

SVT hade bullat upp för att det skulle bli riktigt, riktigt spännande. Och det blev det väl också. Fast den sista omgången hade de faktiskt kunnat skippa, den kändes tämligen onödig. Och den andra tävlingen var ju bara pinsam - jag gissade förresten på 26, vilket var rätt svar... ;-)

Annars var det kul att höra låtarna igen. Många av dem var faktiskt bra. Nåja, med vissa undantag då.

De tre som gick vidare till sista omgången var mina favoriter. Av de tre gick min absoluta favorit inte vidare. Sorry, Patrik Isaksson. Men gläds åt att du kommer att få en jättehit ändå... =)

Nu är startfältet klart inför finalen på lördag. Och jag förstår inte varför jag är så jäkla exalterad...

3 kommentarer:

Blogger Björn sa...

Ja, säg det. Det förstår inte jag heller. :)))

sön mars 12, 07:46:00 em  
Blogger Aronson sa...

Men hallå där, björn. Genom sarkasmer får man inga vänner... ;-)

sön mars 12, 11:38:00 em  
Blogger Björn sa...

Jag är ju bara mitt vanliga älskvärda, charmerande och ack så ödmjuka jag, och visst är det roligt att vara sarkastisk? :))

mån mars 13, 12:03:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida