12 mars 2006

Fyra springare mot toppen

Jag sitter här och gråter. Jag vet inte om jag ska skylla på att jag är sjuk, eller på att jag är allmänt blödig, men jävligt roligt är det. Jag är så rörd - jag har sett en stafett utöver det vanliga.

Fyra svenska killar. Ingen stjärna, men alla fyra absolut i uppåtgående. De sprang så fantastiskt bra. Och ingen skugga över de andra, men allra bäst sprang Johan Wissman, denna otroligt duktige (och vackre) man. Det var han som la grunden till fjärdeplatsen (inte långt från bronset). Jag brukar verkligen inte vara glad åt fjärdeplatser, men det här var något utöver det vanliga.

Får de bara fortsätta så här borde de stora lagen darra inför kommande VM och OS. För att inte tala om EM i Göteborg i sommar...

Grattis, killar! You're simply the best.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida