12 mars 2006

Sjukdomsrapport

I natt vaknade jag vid 3 men somnade faktiskt om och sov ända till 6 (!). Man får vara tacksam för det lilla, som flickan sa.

I dag har jag ont i vänstra bihålan och samtidigt frrrruktansvärt ont i huvudet - det känns som att det ska sprängas när som helst. Det är 25 gånger värre än en baksmälla, kan jag meddela. I övrigt får jag en konstig grej när jag är förkyld, nämligen ont i skinnet. Det känns som att det bränner. Nån som känner igen det? Och så blir jag så torr om läpparna och huden blir fet och äcklig. Ja, ni hör. Det är dags att tycka synd om Aronson igen... =)

Nu tänkte jag slänga mig framför teven och kolla på nån gammal film och bara vila.

2 kommentarer:

Blogger Björn sa...

Du är döende. Helt klart. Just den där hudbranden vid feber är ett säkert tecken. Skeendet kan komma att gå fort också. Syns i nästa liv! ;)

sön mars 12, 09:24:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag blir alltid öm i skinnet när jag har feber. Dessvärre får jag ingen förståelse för det här hemma. Martin förstår inte alls vad jag pratar om. Skönt att någon förstår och upplever samma sak :-)

sön mars 12, 10:25:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida