13 mars 2006

Morgon med schlager

Jag såg Carola i Gomorron Sverige i SVT i morse och hon var rejält neddämpad. Hon var nästan behaglig att lyssna på. Men bara nästan.

Även Björn Kjellman satt i morgonsoffan. Han var bara sig själv, och det räckte gott och väl. Men han verkade nästan dyrka golvet Carola gick på. Lite osmakligt, kan jag tycka. Annars gillar jag honom. Han verkar ha en sund inställning till saker i livet - åtminstone till Melodifestivalen.

Björn Kjellman spelar förresten i Jag är min egen fru på Stadsteatern i Stockholm just nu. Jag rekommenderar alla varmt att gå dit. En otroligt bra föreställning, och Kjellman är lysande!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag gillar Carola när hon sjunger... men pratar hon så byter jag kanal.

Däremot Björn Kjellman gillar jag skarpt! Skulle gärna se honom spela teater.

Vi ses.
//K

mån mars 13, 01:06:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida