13 mars 2006

Fortfarande sjuk

Gårdagen var fruktansvärd! Jag hade en sprängande huuvdvärk hela dagen. Det kändes verkligen som att huvudet skulle sprängas. Jag hade för övrigt ont i resten av kroppen också. Och en brännande känsla på huden. Dessutom rann näsan. Framåt eftermiddagen fick jag rejäl frossa men inte så mycket feber. Febern steg dock under kvällen och jag låg helt utslagen.

Till råga på allt fick jag någon slags matförgiftning (glassen eller ett äpple - välj själv) som gjorde att jag fick dela min tid i sängen med små besök på toaletten.

I dag känner jag mig något bättre. Febern har sjunkit och värken känns inte lika mycket längre. Något jobb blir det dock inte i dag. Får se hur det blir i morgon...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida