20 april 2007

Ingen filmhelg

Eftersom jag har i princip inga som helst pengar kvar, och jag inte får lön förrän onsdag, kommer det här att bli en väldigt, väldigt lugn helg. Jag hade tänkt spendera den med att titta på film. Mycket film.

Jag har förköpskort på Buylando, så pengarna var inget problem. Nej, problemet var i stället när jag kom dit. Usch, vad mycket filmer. Och oj, vad jobbigt att välja. Och de som verkade roligast hade jag redan sett. Så det blev inget. Ingen liten film alls. Så det får bli lite Sex And the City i kväll i stället.

...och så datorköp i morgon. För då kanske jag behöver ägna lite tid åt den i stället.

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

(Tack detsamma.)

Jag ser fram emot en massa Mac-inlägg. Jag vill veta allt.

lör apr. 21, 07:12:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

You are such a Bradshaw wannabe! Ska du ligga draperad på sängen med din macbook o skriva insiktsfulla betraktelser...

lör apr. 21, 10:17:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Det är klart han ska!
Iklädd något riktigt slinkigt.
Och så kastar han med håret (?) och fyrar av sitt bredaste smile.

lör apr. 21, 10:41:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Ni är så fulla av... fantasi. Jag och Carrie är bara så... not comparable...

lör apr. 21, 12:34:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida