18 april 2007

Dagens lista

Den här hittade jag hos Kimman, bland andra...

DAGENS VILL HA: En frisk kropp.
DAGENS KLÄDSEL: Det var en casual day, så blåsvarta jeans och en blåsvart v-ringad tröja. Under tröjan en röd t-shirt. Svarta strumpor och ett par gråsvarta kalsonger.
DAGENS SMINK: Antiperspirant, oparfymerad.

DAGENS FRISYR: Rakad skalle, så gissa du.
DAGENS HÄNDELSE: Jag tvättar...
DAGENS LÅT: Prayer For the Weekend med The Ark.
DAGENS PLANER: Jobba och tvätta.
DAGENS SAKNAD: Kärlek.
DAGENS DUMMASTE: Min avdelningschef.
DAGENS SJUKA: Min mage och min hals och min näsa.
DAGENS DROG: Nej, jag lyckades faktiskt avhålla mig från att köpa godis.

DAGENS ROLIGASTE: Att solen tittade fram.
DAGENS FAVORIT: The Ark.
DAGENS KÖP: Lunch: köttbullar och potatismos på Panini.
DAGENS GODIS: Morötter.
DAGENS HUMÖR: Trött, ledsen och lite uppgiven.
DAGENS ORD: Ont i magen.

Etiketter: , ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

UNDERBYXOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ons apr. 18, 11:02:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

HERRTROSOR!!!

ons apr. 18, 11:24:00 em  
Blogger Aronson sa...

Tennis: ha ha ha.

tors apr. 19, 08:51:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida