18 april 2007

Ett magont mindre, tack

I förmiddags fick jag plötsligt svinont i magen. Det var knappt så jag kunde stå upprätt. Jag fick sitta på min stol ett tag och bara försöka andas lugnt - och ta det lugnt.

Det gick över efter ett tag, men det är klart att man blir orolig. Vad är det som händer med min mage? Vad kan det leda till? Är jag allvarligt sjuk? Inbillar jag mig bara?

Det är tre veckor tills jag ska till läkaren, så så länge får jag försöka hålla ut. Och stå ut. Men ska det bli mer som i dag vet jag faktiskt inte om jag vill vara med längre.

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej hej ! Såg att du tyckte om Unos och Irmas låt, godmorgon. Vore skit kul om du gick in på min hemsida om Irma ! www.irmask.3w.se . Hon är även inne där och svarar på frågor m.m i mellan åt ! ha det bäst!

ons apr. 18, 03:40:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

*Nickar och pekar uppåt*

ons apr. 18, 05:36:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Hoppas du blir frisk, hjärtat. Jag ska snart blogga om mina egna åkommor. Måste bara bli frisk först.
(Ehh..?!)

ons apr. 18, 05:36:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida