19 april 2007

Listeriet fortsätter

Precis som Kimman är jag lite av en listoman, så här kommer ytterligare en, stulen av sagda Kim.

Tror du att Victoria blir drottning? Hon är ju tronarvinge, så självklart.

Vem är din favorit i Desperate housewives? Jag ser inte på det.

Handlar du helst på IKEA, MIO, eller grovsoprummet? IKEA.

Har du varit i Rotterdam? Ja, och det är jättefint där. Det finns otroligt många roliga och fina byggnader.

Hur röstade du i euro omröstningen? Jag röstade inte. Det var en ren principsak.

Skulle du kunna publicera ditt telefonnummer på bloggen? I bloggen, heter det. Och nej, verkligen inte.

Har du VISA eller Mastercard? Ja, Mastercard.

Sex utomhus eller inomhus? Ja, tack.

Stolt över just nu? Att jag kommit igång med mitt mentala träningsprogram.

Rädd för just nu? Att jag ska vara allvarligt sjuk i magen.

Har du någonsin varit på en läderklubb? Nej.

Vem ringde du senast och den svarade inte? Någon internt på jobbet.

Kommer det gå bra för the Ark i ESC? Allting är ju relativt...

Har du en fast anställning? Jag har en tills vidareanställning, sedan 2003.

Amerika eller England? England.

Betalar du TV-licens? Självklart.

Talar du grekiska? Nej.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida