07 mars 2007

Vin och Mumin

Huvudvärken jag hade i morse, och som jag fortfarande känner spår av, måste jag verkligen ha fått för mina synder. Fy fan! Jag fattar inte varför jag drack så mycket i går. Men vi hade ju så trevligt. Och vinet var gott. Liksom portvinet och ölen. Det liksom bara slank ner...

För övrigt satt jag mitt emot Lilla My: 50 år senare på tunnelbanan till jobbet i dag. Det var verkligen så, de var jättelika. Samma frisyr, samma ögon, samma haka och mun. Till och med glasögonen såg ut som Lilla Mys, om hon haft glasögon. Enda skillnade var att denna kvinna var typ 50+.

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Och du var så där småbakis/fortfarande lite tipsy och fnissade; "Nomen hejsan. Det är jag som är homofilifjonkan!"

ons mars 07, 09:20:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Du känner mig alldeles för väl, Kimman...

;-)

ons mars 07, 09:53:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida