06 mars 2007

Torgskräck?

Jag har varit ute med T i kväll. T är en kompis som är oerhört rolig. Och intelligent. Men framför allt ser han livet genom en lins av ironi och en lins av självironi. Väldigt smart!

Vi var på Torget och åt. Jag har egentligen aldrig gillat Torget, men det var T som ville går dit. Jag har aldrig ätit där tidigare, men de hade väldigt bra mat. Så det blev bra. Och jag kommer säkert att gå dit igen. I alla fall för att äta...

Och så träffade jag honkenponken där, med nån... dejt?.

T och jag pratade om att resa nånstans tillsammans senare i vår. Kan bli jäkligt kul! Hoppas det blir av...

Etiketter: , , ,

3 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Torget har en underbar halloumirätt på menyn. Rekommenderas starkt.

ons mars 07, 09:19:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Okej. Tack. Jag åt ren...

ons mars 07, 09:49:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Haha... det var inte någon dejt utan bara en bra vän. :-)

ons mars 07, 03:49:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida