08 mars 2007

Fokus på det viktiga

E-pressen har i dag en liten intervju med Andreas Johnson. Tennis C. har läst den och fokuserar på att Johnson menar sig ha blivit utsatt för försök till att bli upphånglad av Ola Salo. Det är väl ganska ointressant (inte för sextörstande Tennis, men för oss andra)?

Det jag i stället fokuserar på är att Johnson, med anledning av Melodifestivalen, säger: "När jag hörde att de (The Ark, min anm.) skulle vara med kände jag att jag också ville vara med". Men: Johnson tillhör väl inte jokrarna? Hur kunde han veta att The Ark skulle vara med innan han skickade in bidraget, sjöng på bidraget eller gick med på att sjunga låten i festivalen?

Jag bara frågar...

Etiketter: , , ,

4 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Han
är
en
tönt
.

tors mars 08, 10:43:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ja, jag börjar faktiskt inse det...

tors mars 08, 10:54:00 em  
Anonymous Anonym sa...

PFF! Vilket påhopp.. sextörstande... vänta du bara...

tors mars 08, 11:07:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Och jag är faktiskt inte en sån där missunsam jantelagsfjolla så det är väldigt sällan jag kallar någon tönt.

fre mars 09, 07:12:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida