15 februari 2007

Hej Konsument - Aronson

Varje vecka i DN På Stan får en mer eller mindre känd person svara på frågor under rubriken Hej Konsument!. Jag tycker det är ganska rolig läsning, och kände att varför inte göra ett eget ex. Så här är det:

Aktuell med
Min blogg?
Senaste impulsköp
Semlor i lördags.
Bästa promenad
Kungsholmen runt, framför allt på södra sidan.
Favoritdryck
Vatten.
Äter lyxmiddag på
Varthelst jag blir bjuden.
Favoritgata
Sveavägen.
Favoritgalleri
Guds vackra natur.
Favvosajt
Aronson
Här bjuder jag mamma på middag
Det gör jag inte.
Favoritförort
Jag förstår inte frågan.
Fikar gärna på
En filt i en park.
Bästa lunchställe
Källhagens värdshus.
Rockstjärna jag vill träffa
Robbie Williams.
Favvoskor
Har faktiskt inga för tillfället.
Klädkonto per månad
Alldeles för litet.
Modeförebild
Mig själv.
Motionerar
Styrketräning två gånger i veckan, spinning två gånger i veckan, aerobics en gång i veckan samt långa promenader emellanåt.
Mest överskattade affär
Sahlin-affären.
Det dyraste jag köpt
En helt jävla meningslös bil.
Mode jag aldrig vill se igen
70-talsmode i alla dess former.
Senast gnolade
Andersson & Gibson "Anything But You".
Bästa boken
Den som ännu inte är färdigläst.
Favoritprodukt på apoteket
Panodil.
Fulaste färgen på kläder
Syrén.
Bästa förfestmusiken
Schlager.
En bra gå bort-present
Mousserande vin.
Favoritlyxartikel
Den dator jag ännu inte har.
Älsklingsljud
Tystnaden.
Senaste upptäckt i Stockholm
Det är alldeles för långt till Skavsta.

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Diviga innerstadsfjolla! Du kan sitta där på din picknickfilt och gnola på Anything But You.

fre feb. 16, 08:20:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Åh, vad du är avundsjuk, Kimman...

;-)

fre feb. 16, 08:43:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida