14 februari 2007

Johanna Sällström

1974 - 2007.

Jag har inget som helst förhållande till Johanna Sällström; jag har inte sett en endaste av de produktioner hon har varit med i, varken Tre Kronor, Hans och hennes, någn av Wallanderfilmerna eller något annat på scen, teater eller teve*. Men när något sånt här händer, när en människa dör, 32 år gammal, då skakas jag om. Det kan ju faktiskt vara min tur nästa gång...



*Jag upptäckte precis att jag faktistk sett Sällström i Anna Holt på SVT. Men jag måste tillstå att jag inte alls kommer ihåg henne därifrån.


Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger annen sa...

SällSTRÖM! Inte Sällberg! Nu förstår jag varför du inte har ett förhållande till henne ;)

ons feb. 14, 03:12:00 em  
Anonymous Anonym sa...

"Johanna Sällberg"

Vem?

ons feb. 14, 03:32:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Tack. Jag rättade genast.

ons feb. 14, 03:51:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida