31 januari 2007

Kött och blod

Jag har varit på Texas Long Horn och käkat i kväll med Kärran. Texas Long Horn är amerikanskt och serverar köttiga köttbitar stora som hus och finns på ett flertal ställen i Stockholm. Det var faktiskt första gången för mig, och det var helt okej. Inget jag kommer att sukta efter, men heller inget jag kommer att vägra gå tillbaka till.

Kärran ska för övrigt till Frankrike i morgon tillsammans med sin nyfunne vän. De ska hyra en bil i Normandie och kuska runt. Visst låter det mysigt?!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Blodiga biffar klarar jag mig utan men jag skulle gärna kuska runt! Har en vision av mig + Sebbe + hunk i en bil. Sol och god stämning. Wow. Vill nu. Min man måste ha körkort vilket rimmar illa med min miljökämpeimage.

tors feb. 01, 08:07:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Gu' vad härligt med Frankrike. Jag behöver semester tror jag. ;-)

tors feb. 01, 08:29:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Kim: det kanske kan ske så - i Israel... ;-)

Honkenponken: ha ha. Naturligtvis behöver du semester. Så mycket som du jobbat sista tiden måste du vara väldigt överansträngd... ;-)

tors feb. 01, 08:43:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida