07 januari 2007

Fetto

Jag vägde mig förresten i går. Och jag har gått upp ännu mer nu. Sedan i våras har jag gått upp elva (11) kilo. Det är för fan inte sant. Inte undra på att jag äcklas av mig själv. Inte undra på att mitt självförakt ökar. Och inte undra på att jag drar mig undan människor.

Men vad ska jag göra? Jag kämpar och kämpar för att komma in i mitt tidigare dietprogram. Men jag har inte kraften just nu, inte den rätta kämparglöden. Ibland funderar jag i stället på att bara släppa alla hämningar, och riktigt frossa i allt som jag vill äta. Jämnt och hela tiden. Men jag vågar inte det heller. För då rullar jag snart fram.

Men var ska jag hitta kraften?

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

En vän till mig gjorde en Thinspiration Book fullmatad med bilder på diverse snygga, smala, lyckade människor. Funderar på att göra en själv.

sön jan. 07, 01:44:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Har inget bra förslag...behöver själv en smula kraft just nu....men jag skickar en stärkande *kraaaam*. Kanske hjälper den en aning.

sön jan. 07, 03:05:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida