13 december 2006

Fel joker

Oswald frågade mig vad jag skulle gilla The Ark i Melodifestivalen. Metro har ju skrivit om att The Ark är en av jokrarna nästa år, tillsammans med Magnus Uggla och Sebastian Karlsson. Den fjärde hade de dock inte fått namnet på.

Men jag vet inte, jag. Jag älskar verkligen Melodifestivalen. Och jag älskar The Ark ännu mer. Men av någon anledning kan jag inte se dem ihop. Inte med någon större entusiasm i alla fall. Att använda Melodifestivalen som ett reklamfönster för en sådan etablerad grupp känns bara kletigt.

Men be mig inte förklara varför, för det kan jag inte. Bara en känsla...

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Exakt, kletigt!
Dom ska hålla sina smutsiga fingrar borta från melodifestivalen!

ons dec. 13, 12:05:00 em  
Blogger Aronson sa...

Smutsiga, Tennis? Hur menar du då?

ons dec. 13, 01:38:00 em  
Blogger Oswald sa...

"Att använda Melodifestivalen som ett reklamfönster för en sådan etablerad grupp känns bara kletigt."

Du menar som E-type, Andreas Johnsson och BWO gjort de senaste åren Aronson? ;)

Det är bara att inse att förra skivan inte gick speciellt bra - de behöver en rejäl skjuts nu!

Jag säger bara : GO, THE ARK!
Å gärna i Göteborg.

ons dec. 13, 03:21:00 em  
Blogger Aronson sa...

Oswald: Andreas Johnson behövde nog en skjuts. BWO och E-type ville ha det. De verkar göra det mesta för pengar...

Jag tror för övrigt att The Ark säljer mer skivor, om det är målet, om de återgår till den stil de hade på de båda första skivorna. Mer storsvullet alltså... =)

ons dec. 13, 03:34:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida