13 november 2006

Ständigt sökande

Vi har haft arbetsmöte i kväll med en massa externt inbjudna. Det var föredrag och diskussioner. Och snittar och vin.

Och en av föredragshållarna var riktigt snygg. Inte min typ, men väldigt snygg. Och det var en annan riktigt snygg kille där. I början verkade han flirta lite med mig, men helt plötsligt var han som en omvänd hand. Vet inte om han förstod att jag flirtade tillbaka, eller vad annars det var som hände...

Men vad är det med mig? Här har vi arbetsmöte med mingel, och det enda jag tänker på är sex!?

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det är helt normalt, hjärtat.

mån nov. 13, 11:44:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Det är alltid trevligt att tänka på sex. :-)

tis nov. 14, 08:48:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida