13 november 2006

Tålamod

Jag har precis, för första gången, hört Patience med Take That. Jag har även hört den för andra gången. Och tredje. Och är nu inne på min fjärde.

Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker. Jo, låten är bra. Riktigt bra, till och med. Men sjunger Gary Barlow så bra som man borde göra i den här låten? Hmm. Jag är inte så säker på det. Drar han ner låten? Ja, det är just det jag inte vet...

Här kan man se videon, eftersom jag inte lyckades lägga in den direkt...

3 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

Låter det inte bara som ett dåligt försök att försöka bli Daniel Powter II?
Jag tycker det är blekt...
...och de har inte direkt blivit snyggare konstaterade vi efter att de varit med i vartannat TV-program i England.

Jag saknar Robbie!

mån nov. 13, 05:21:00 em  
Blogger Oswald sa...

Kom på nåt ännu värre.
De låter som James Blunt!
*aaaarrrgghh*
[springer och gömmer mig]

mån nov. 13, 05:30:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jag gillar James Blunt...

Men jag tyckte TT lät som nån blandning mellan Eskobar och någon annan som jag inte kommer på vem det är just nu.

Och nej, snyggare är de inte. Verkligen inte...

mån nov. 13, 10:53:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida